‘Caviar needs no occasion, it is one!’

Bernard Shaw

Zo maken wij het verschil…

Om kaviaar van de hoogste kwaliteit te bereiken met respect voor de balans van de natuur, begeleiden we de hele loop van het leven van de vis, van het allereerste begin tot volwassenheid. Omdat duurzame landbouw voor ons uitermate belangrijk is, zwemmen onze vissen in 100% natuurlijk bronwater, dat voortdurend wordt ververst (niet gerecycleerd) om ziekten en vervuiling van het water te voorkomen. Ook zwemmen onze vissen in openluchtmeren met een bodem van steen en keien die de ideale natuurlijke habitat creëren voor onze steur. Dit betekent dat we zorgen voor een schone kweekomgeving, zonder enig risico op secundaire ongewenste smaken van de vis of de kaviaar.

Imperial Heritage Caviar

Imperial Heritage Caviar staat synoniem voor kwaliteit, puurheid en duurzaamheid. Onze unieke aanpak maakt het mogelijk om op een ecologisch duurzame manier kaviaar te selecteren van de meest populaire steursoorten, met respect voor traditionele waarden en het evenwicht van de natuur. De kaviaar wordt direct na het bereidings- en zoutproces verpakt in traditionele moederblikken met een dikke rode elastiek. Door deze traditionele verpakking kan de kaviaar op een natuurlijke manier rijpen volgens de eeuwenoude tradities. Kaviaarhuis "Imperial Heritage" werd opgericht in België door de familie Colman. Het begon allemaal uit passie… op zoek naar duurzaam gekweekte kaviaar, die nog steeds de traditionele smaak behoudt.

Picture4
NullamMicrowaveum-7640